FACEBOOK專頁

2017/09/12

10M+BB版: 迷你潤牛通, 蕃茄潤牛通



早排睇到健康院書仔的加固建議,
可以嘗試比BB食豬潤,
因為豬潤可以幫BB補充鐵質及維生素,
最初都猶豫豬潤會不會太難消化,
所以我拖到阿囡十個月大先煮比佢食,
而且主要用煲出來的豬潤水做湯底,
就算食吾到豬潤,都可用湯頭煲煲粥。
其實自己煮粉麵都好鍾意加豬潤,
更鍾意去深水埗食潤牛通,
所以今次做左迷你版潤牛通比Bella,
如果怕BB吾鍾意豬潤陣味,
我亦做埋蕃茄口味,較容易入口。
加上今次試左包超迷你粒粒BB通粉,
又係星星粉貝殼粉以外既選擇。



 
材料:
小通粉2湯匙
豬潤2片
牛柳肉3片打碎成免治牛肉
蕃茄1~2個
薑汁(醃豬潤用)
鹽少許吊味(也可以不加)
 
做法:
1.先處理好豬潤,買回來後要切片,加入生粉拌勻,再啤水直至無血水及生粉出現,洗乾淨後加入少少鹽,少少薑汁或薑絲醃住辟味。(由於比BB食所以不會加酒,甚至也可不加任何醃料)
 
2. 水滾落豬潤,直至豬潤變灰色沒有血水血絲出現,不要煮太耐否則會好硬。
 
3. 豬潤備用,豬潤湯就可用來做湯底了。
 
4. 用豬潤湯再煮熟牛肉碎,加入通粉中,再加入兩片已熟並切碎的豬潤,即成。
 
 
 
5. 如果要蕃茄口味,可以把一至兩隻蕃茄切粒煮淋再打成蓉,(圖片我用了4隻蕃茄,因為我跟Bella爸都一齊食)。
 
6. 蕃茄蓉加入豬潤湯內,加豬潤牛肉碎及通粉,也就成了蕃茄潤牛通啦。下次再做可愛食物比BELLA, 記得留意FACEBOOK喇~~
 
 
< 許許與小BELLA >
未生小Bella前非常慢活, heahea是個自由人, 而家當上新手媽媽全職帶娃, 雖然每日只有忙與累, 但跟小BELLA嘻嘻哈哈過每一天, 看著她在歡樂中成長原來更有趣~ 從前喜歡分享美容, 生活, 入廚及旅遊樂, 如今更有機會寫下更多育兒誌, 歡迎到我地FACEBOOK專頁瀏覽更多生活趣事分享~
 
~ BLOG足跡 (BEAUTY, LIFESTYLE, DINE, MOM & BABY) ~
 
 

*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...