FACEBOOK專頁

2017/09/26

BB旅行飲食交流篇


下個月尾帶埋Bella去北海道睇紅葉,
雖然我倆口子去過北海道好多次,
但帶B出遊就是第一次,所以非常緊張,
到時Bella近一歲,
雖然有人仍會問咁細帶佢去旅行有何意思!
其實訂機票前都在網上睇過不少過來人經驗,
亦有考慮過不贊成帶B外遊一方的理由及顧忌,
最後我們還是決定出發, 行程以最HEA為主~
其實爸爸平時早出晚歸,難得放大假,
全職媽媽又真的好想外出抖抖氣,
一家人好好享受親子時光嘛,
再者旅行記憶Bella的確沒有,
但Bella爸媽就永遠難忘。
至於是否值得,辛苦與否,回來後告訴大家吧~
一歲的BB出遊其實是一個尷尬月齡,
特別是飲食方面,
如果月齡小一點就單純飲奶食糊仔,
大些就大人食既小朋友都可以食。
而一歲BB已加了三餐固,
固體又只能吃粥仔BB粉麵無添加食物,
所以我還是決定跟某些媽媽的出遊經驗,
準備好架餐去簡化處理Bella既飲食。

首先說早餐,
Bella會於8點左右飲第一餐奶,
不過我們全程的早餐都安排在酒店食,
日本酒店的早餐都有烚蛋,水果,麵包,
麥片乳酪之類,可以為Bella補給。
二來第一餐認認真真,
又可以坐好D,吾使一包二包行裝。
我問過日本的媽媽,
日本的餐廳多是baby friendly的,
但亦會有些店見到你帶住小朋友就不歡迎,
我唸我還是不會帶Bella去居酒屋吸煙味,
或者d排長龍拉麵店又細又迫去受苦吧。
不過她說日本媽媽每當孩子在餐廳哭鬧,
都會帶他們到店外安撫,以免影響其他人。

首先自帶旅行水壺不可少,
過往酒店的電熱水壺太多核聞不敢用,
好多人都會買一種摺疊式的雙電壓電水壺,
我曾在網店,淘寶等都見過,
不過價錢就有貴有平,都不知有何差別,
最後在日本城見過實物,覺得煲蓋位太窄,
又重膠味,不方便消毒奶樽餐具,
最後在日本樂天, 看中圖中的旅行電水壺,
才百多元港幣,又是雙電壓世界通用,
老實講往後多數都係去日本多,
所以個水壺係日本兩扁腳,
就無需到時再同電話充電掙adaptor!




開煲用食用白醋溝水稀釋煲一煲消毒除味,
0.45L容量不算多但勝在滾得夠快,
裝滿後5分鐘已滾起自動熄制,
在日本用100V電壓時應該只會多一分鐘。
比手掌大些許不太佔空間。

有了電熱水壺就可以沖奶開糊仔,
同時亦會準備定炆燒杯煮粥仔,
萬一BB真正無啖好食,都有餐粥仔食下。
家中有象印的一款已購買多時,
但是500ml太大太高身,
由於要煮BB分量又可直接用匙餵食不用再倒出,
所以我又買了Thermos的270ml款,平時在香港都可以用,
剛好就是Bella一餐加固的份量。

本來心大心細想多買這個旅行電煲仔,
但唸深一層實在太誇張了所以放棄了念頭。

在家用炆燒杯試驗多幾次,以免到時七手八腳。
分別試煮了粥仔及BB粉, 到時如果有時間,
就去超市買BB即食餸菜包混合粥仔,
或者都帶定食開的幾款及BB紫菜過去。







如果天然些又要方便,我想到帶些乾冬菇去,
或買些車厘茄淆粥出味都不錯~ 也可在便利店買雞蛋做烚蛋。

 

希望到時可以得心應手~ 不知媽媽們還有什麼建議?
有經驗的或有好提議不妨指教一下啊~


< 許許與小BELLA >
隨性的玩樂型媽~ 未生小Bella前非常慢活, heahea是個自由人, 而家當上新手媽媽全職帶娃, 雖然每日只有忙與累, 但跟小BELLA嘻嘻哈哈過每一天, 看著她在歡樂中成長原來更有趣, 是個玩樂型媽媽~ 從前喜歡分享美容, 生活, 入廚及旅遊樂, 如今更有機會寫下更多育兒誌, 歡迎到我地FACEBOOK專頁瀏覽更多生活趣事分享~

~ BLOG足跡 (BEAUTY, LIFESTYLE, DINE, MOM & BABY) ~

*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...