FACEBOOK專頁

2017/09/24

好物分享~FingerFood 的有趣小工具


雖然我無幫Bella行BLW,
一直都係傳統餵食,
不過自從阿囡8個月開始,
我間吾中都會比佢玩下FingerFood,
一來可以訓下手指既活動能力,
二來觀察佢自己揀食物既先後次序,
睇到佢既喜好厭惡,係一件賞心樂事,
我每次都會多比幾款佢揀,
大多都係蔬果之類,
初時直接將食物切長條狀佢都會幫襯,
但最近佢大個左就對條狀無左新意,
拎住來畫畫多過放入口,
所以又要出動我呢個古靈精怪既阿媽動腦筋,
我搵左D小工具去做FingerFood,
務求提起佢既食慾同興趣,
總好過又比加工手指餅星星餅佢執黎食。
今次試左三款小工具,
做出來的成品我自己都幾滿意~

第一款就係好多媽媽都用既“飯波神器”,
12蚊店有售。
放D飯係入面搖搖搖,就粒粒都圓古碌。
其實除左做飯波,亦都可以做肉丸。
阿囡好鍾意食飯,
將吾同食材混入白飯比佢最啱。

今次做左兩款波波,
買左BB紫菜,紫菜係飯糰最佳拍檔,
而且好似識將D飯綁緊咁。
(D飯有麥皮係我自己加的, 紫菜只有單純的紫菜~)



 
另一款係三文魚南瓜蓉飯波,
如果單純用肉或三文魚的話,
因為有油所以飯波一定成吾到型,
加左南瓜蓉就有槳力了。



 
比Bella試自己執飯波來食,
佢對個紫菜飯波好大興趣,
我自己試過都幾好味,
不過佢仲未識控制自己手握力量,
每粒波都會好大力咁握,成手都係,
但還好都放到飯飯入口食。


 
第二款卷針,淘寶搵既,十幾蚊支,
一來可以令食物賣相得意,
二來可以將D好滑既食物卷起身,
無咁易扇手,用法簡單直接,
用吾到既食物部分,
我用來打蓉,煲粥,煲湯。






今次試左紅蘿蔔,青瓜同薯仔,
前兩者好成功引到佢,
但薯仔我忘了煮熟後太粉會散,
所以大家吾使試薯仔南瓜蕃薯之類。


 
第三款係迷你版波波球,12蚊店出品,
頭尾分別兩個size,我多數用係水果,


 今次做左牛油果,木瓜同火龍果,


每粒都好似星星餅咁大size,
係就係會有D滑手,
不過每日tea time,
等佢自己運用下手指,
慢慢執黎食打發時間也不錯,
不過媽媽們要留意BB食FINGERFOOD時,
要係BB旁邊注意佢地以免不小心 啃親啊~

 
 
< 許許與小BELLA >
隨性的玩樂型媽媽~未生小Bella前非常慢活, heahea是個自由人, 而家當上新手媽媽全職帶娃, 雖然每日只有忙與累, 但跟小BELLA嘻嘻哈哈過每一天, 看著她在歡樂中成長原來更有趣, 是個玩樂型媽媽~ 從前喜歡分享美容, 生活, 入廚及旅遊樂, 如今更有機會寫下更多育兒誌, 歡迎到我地FACEBOOK專頁瀏覽更多生活趣事分享~
~ BLOG足跡 (BEAUTY, LIFESTYLE, DINE, MOM & BABY) ~


*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...