FACEBOOK專頁

2018/03/29

入廚得力助手~瑞士Bamix多功能手提攪拌棒

關於做BB副食,
有媽媽喜歡用嬰兒煮食攪拌機,
也有媽媽問我那款手提攪拌棒好用,
其實兩者我都有,
前者會幫助煮熟食物慳了睇火時間,
而後者就一定比前者慳位方便。
 

最近用了Bamix一時間,
屬於高級靚野,被人譽為廚界勞斯萊斯,
瑞士製造,好多五星級大廚用佢,
做BB food打菜肉蓉打湯絕對OK,
除此我覺得也不單只用於做嬰兒副食,
如果閣下經常入廚又喜歡做甜品,
可以考慮入手一枝,
因為Bamix代替左吾同嘅廚房工具,
運用不同刀頭,除左碎肉碎冰,
仲可以打蛋白/忌廉/奶泡,
磨粉做醬,一支搞掂好多範。
 
 
一支BAMIX可以代替以下咁多種廚具~
 
 
 
Bamix已配合三種刀頭,
粉醬研磨盒同1公升量杯,
2段轉速,安全開關,雙重絕緣設計,
不銹鋼製造夠耐用。
 
 
 
收納方面是座枱掛架設計,慳位方便,
外型靚仔,彈性電線拉到好遠用都得,
用完縮返埋去吾使收。
 
 



 
只有刀頭旋轉,
可直接放入煲內打吾會打花煲底,
如果有用鑄鐵鍋嘅朋友,
就知呢樣幾咁重要。
 
 
 
 
用完直接拉去水嚨頭沖水,
因為是不銹鋼製造,
所以就算blend完濃烈食材,
都無味道殘留。
 
Blend蓉差不多一分鐘已經做到,
而且blend的好幼滑,
這次我blend了椰菜花薯蓉湯比阿囡飲。
 
 
磨冬菇粉做天然調味粉,
Bamix好快把乾冬菇磨成粉,粉末幼細。
 
 
 

我跟老公都愛吃酸辣涼拌,
Blend了個泰式青檸酸辣醬,
 
 
 
放在雪櫃,有時食海鮮可以用,
炒粉麵落一點也好惹味,
不過大愛還是做涼拌小食,
既醒胃,而且涼拌一定是自己做才衛生,
是次做了涼拌雞翼呢。
食譜:https://goo.gl/ZxhnGP
 
 
 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
BAMIX多功能手提攪拌棒
粉絲優惠code: bellamama,
會額外再有95折。
 
< 許許與小BELLA >隨性的玩樂型媽媽~ 最喜歡做BB特色料理~ 最愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: 許許與小BELLA
www.facebook.com/huihuiplayground
 

*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...