FACEBOOK專頁

2018/03/07

英國SILVER CROSS AVIA 嬰兒車點評




BB車對我黎講係目前最重要嘅育兒必須品,
Bella越來越重但又未可以全天候自己喺街行,
有時貪方便空手抱佢落一落街買野,
左手抱佢右手抽住一兩袋,
當晚手臂一定會好酸痛,
還好佢屬於好肯坐推車嘅BB,
只要有街出就會乖乖同我上車。
 

揀BB車心得分享係一定要帶埋BB去試車,
自己試下推佢先會知道架車適吾適合你同佢,
其次最好係一車用到BB識行,慳錢慳空間。
我推過日本輕巧車同歐洲重型車,
個人喜歡歐洲車避震力高,
但有媽媽話駕馭不到佢嘅重量,
我覺得如果一直推住就吾多覺嘅,
但如果要上落幾級樓梯或要收車的話,
咁就要唸埋自己一個帶B出街有無咁嘅力量喇。

英國SilverCross呢架Avia BB車就屬於輕便型,
獨自帶BB出街嘅媽媽好適合用,
架車只係重5.5KG,可以單手開車收車,
摺完之後都幾小巧,
如果屋企空間吾多可以唸唸。



佢有一個我覺得好好嘅優點就係好通風,
因為背檔可以整塊卷起,
前面個蓬嘅範圍亦夠防曬,
好適合香港又焗又潮濕嘅夏天,
就算BB平躺訓覺都吾怕困住熱親。
















 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 























至於BB車嘅坐位就直接影響阿B坐得舒吾舒服,
我一直都要求BB車嘅椅背一定要夠直,
因為之前用過吾夠直Bella坐坐下會sir左去前面,
沿途經常要拉返直佢又怕影響佢脊骨發展,
Avia嘅設計應該有考慮到呢點,
至少我眼見佢坐得都幾端正。

 


座位嘅闊度中規中矩,有平躺,
初生到自己識行嘅大B都一定坐到,
承重量有20KG,三種不同布料選擇
(Henley, Eton Grey and Expedition),
跟車包埋雨擋同Footmuff,
可以話係好好嘅Bonus。






Silver Cross 品牌故事:
1877年維多利亞時代的企業家William Wilson於英國約克郡創立了Silver Cross。William以前是位郵差,擁有一台郵車,從而啟發他設計全世界首台功能式嬰兒車的概念。Silver Cross的名字由來,是因為最早期的Wilson工作室是位於英國Yorkshire約克郡的Silver Cross大街,自始每一台的Coach- Built Pram 都是在Yorkshire人手製造。從十世紀開始,Silver Cross已為英國皇室成員供應嬰兒車。從王太后、喬治國王五世、伊利莎白女王等,至最新一代成員喬治王子和夏洛特公主,也是Silver Cross的用家。從1877年在英國開始到現在, Silver Cross 一直都在嬰幼兒市場上走在最前線,為嬰兒們提供最時尚、實用而精美的產品,繼續研發適合不同用家的產品系列,讓每一位嬰兒都有著人生中最美好的「開始」。






*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...