FACEBOOK專頁

2018/04/11

幼兒滋味食譜:麥皮青瓜蝦條 (香煎版&清蒸版)

今次用左蝦做食材,其實蝦有營養,,
不過也屬於易引起敏感的食物,
所以先提醒各位媽媽不用太急幫BB加入蝦,
就算後期試食蝦都要小心留意返BB食完之後嘅反應。
我記得Bella 14個月大我就比蝦佢試,
第一次都係1~2隻,
期後數天無敏感症狀就再加少少份量,
最初兩星期先會食一次,
到目前17個月大,一星期都會食到1~2次蝦。

呢款《麥皮青瓜蝦條》絕對係親子共食嘅好選擇,我地一家三口食吾停。
個人口味經驗覺得,蝦同青瓜係絕絕絕配嘅,
有時無胃口或一到夏天,
我就會滾青瓜鮮蝦湯,咩料都吾使落,
加D鹽做湯飯或者就咁飲,鮮甜無比又好refresh。
所以今次有靈感做左呢款食譜,
也可以為吾鍾意食菜嘅Bella混入青瓜。
由於會把蝦同青瓜打成蓉,
口感會似“糕”而非彈牙蝦滑,所以小B啱食,
加入麥皮口感會有D層次,吾會太綿。

 同樣做左“香煎版”及“清蒸版”~

《香煎版~麥皮青瓜蝦條》

《清蒸版~麥皮青瓜蝦餅》

  材料:
1. 蝦仁10隻。我用急凍蝦仁,一來易處理,二來吾會蓋過青瓜嘅清甜,試過用鮮蝦做,蝦味超級濃又強烈,Bella吾食。
2. 青瓜仔約1.5寸長
3. 即食麥皮2茶匙
4. 粟粉或麵粉1.5茶匙


做法:
1. 把蝦仁解凍洗淨去腸,青瓜去皮。
(兩者都要瀝乾水份)

2. 把兩者同時blend成蓉。


3. 加入麥皮及粟粉拌勻。


4. “畢”起蝦蓉,“撻”回碗中,來回十次八次。目的迫走入面空氣,煎或蒸時不會出現裂痕。

^如果用矽膠捧更好,因為不易黏身。

清蒸版:
放約1.5cm高蝦蓉於碟或碗中,底可先塗少少油防黏,周邊留空位,因為蝦蓉遇熱會澎漲。

2. 水滾後 隔水大火蒸8分鐘,再轉中小火蒸2分鐘。(或自行斷測 因不同爐具火力不同)

完成後成了蝦餅,可比BB拎住食或切條切件。


《清蒸版~麥皮青瓜蝦餅》

至於香煎版更易做,
平底鑊上落些許油,加熱後轉中火,放入一團蝦蓉,輕按平至約1.5cm高,轉慢火煎,期間不要移動蝦蓉,也切勿大火,直至感到蝦蓉變挺身,便可試推一推,推得動就可以翻轉另一面以同樣步驟再煎。
直至兩面煎到金黃,或可用牙簽插入蝦蓉,如拉出沒有槳狀物便熟了。

 可以切條或喜歡的形狀給BB吃。


BELLA真係食吾停口。
蝦蓉也可以做多些份量,放入鹽及調味料,便是大人的滋味餸菜。

希望可以食蝦嘅BB喜歡。
下次做會做大衆化嘅《野菜風味蘑菇豆腐薄餅》,記得留意我地facebook更新。

 
 
< 許許與小BELLA >隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: 許許與小BELLA
www.facebook.com/huihuiplayground
 

*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...