FACEBOOK專頁

2018/05/19

PAWS! CLAWS! YOYO! 原來是BB無添加水果乾!

睇到呢set咁色彩繽紛圖案又得意嘅BB零食,
連我都覺得好開心,
就連佢地官網嘅介紹都好似睇卡通片咁,
最初我都同大家一樣,
只見到包裝又Paws又Claws,
到底係D咩呢??
原來係比BB食嘅水果乾小食,
牌子係英國Bear Nibbles,
喺英國嘅銷情聽講唔錯,
最近黎左本土市場,
又睇下Bella對佢有無興趣先!


未比Bella食前我自己先做白老鼠,
之前都分唔清到底呢堆野每包每款有何分別?!
佢有三個系列:
包括Paws,Claws,YoYo
每樣都拆開之後,
先發現原來會地都係一樣嫁,
只不過係形狀同口味不同而已。

佢地係一片片嘅天然水果乾,
堅稱用100%水果蔬菜來製造,
無加任何糖份,仲寫明
“absolutely nothing else,
nevet from concentrates”。

而PAWS,每片就係動物嘅腳板圖形,
我手上就有四個唔同味道。





CLAWS呢,一盒就有五小包,
形狀係拆散左嘅怪獸身體部位,
可以比小朋友任意砌返隻monster出來,
呢D玩意D鬼仔真係好鍾意!











至於YoYo就令我更驚訝,
原來係兩卷水果乾,
仲有一張公仔知識卡比小朋友集郵,
拉長返條水果乾黎食,
勾起哂我細個食蛇形軟糖嘅回憶,
佢仲有好多種口味!






至於味道如何?
我第一個反應覺得:
佢就係鬼佬版嘅生渣餅無誤,
不過大家留意返,
生渣餅成份及製造方法,
對我黎講係一個迷,
而Bear Nibbles就有資料參考,
12個月大以上可以食,
水果乾都係甜嘅,但屬於水果嘅天然甜。

甜野Bella就梗係200%接受啦,
未知原來可以食之前仲好鬼開心,
以為有新玩具玩,
有時我間唔中外帶一包出去,
比包佢逐粒claws執黎食,
可以坐定定好耐~
黎緊5月31日至6月13日,
荔枝角,康山,九龍城,屯門,
Megabox 既Aeon BB節都會有得賣,
有興趣嘅媽媽可以去睇下。

************************************************************************
~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk




*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...